MISSIE EN VISIE

Visie

Ieder kind is leerbaar op zijn of haar eigen manier. Ook John Hattie die het boek 'Visible Learning' in 2013 heeft gepubliceerd gaat er vanuit dat alle kinderen de basisdoelen kunnen behalen. Hij heeft vijftien jaar lang onderzocht naar 'wat' ervoor zorgt dat kinderen leren en hoe wij als leerkracht of remedial teacher ons handelen kunnen verbeteren. 

Binnen mijn praktijk maak ik gebruik van interventies die een effectgrootte hebben boven de 0.40. Uit onderzoek blijkt, dat een interventie met een effectgrootte boven de 0.40 een groot effect heeft. Ik maak gebruik van leren via het directe instructiemodel (0.59), ik heb hoge verwachtingen van kinderen (0.43), geef feedback op het proces (0.75), gebruik coöperatieve werkvormen (0.95) en ook leren in een klein groepje is bij Leerknap mogelijk (0.49). Daarnaast is het vaststellen van lesdoelen door en met uw kind belangrijk  (0.56), het leren van studievaardigheden (0.62) en natuurlijk de ouderbetrokkenheid (0.49).

Al deze factoren maken remedial teaching bij Leerknap bijzonder en zeker effectief!

Missie

Mijn belangrijkste taak is kinderen zien groeien en zien dat zij trots zijn op zichzelf. Dit doen we in het tempo dat bij uw kind past. Samen met het kind stel ik iedere periode nieuwe doelen op, zodat uw kind mede-eigenaar wordt van het leerproces. Hierdoor wordt uw kind gemotiveerd en enthousiast. Dit geeft hen enorm veel positieve energie. 

Want ieder kind is Leerknap!

Leerknap remedial teaching
Alle rechten voorbehouden 2021
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin